Senare...

Idag har varit en rätt lugn dag, precis som alla andra typ.. ;P

Här på sen eftermiddagen så klädde vi på oss ytterkläderna och gick ut en stund jag & Elis. Provade hans ny nya regnbyxor. När vi var i piteå så kikade vi efter ett par överdragsbyxor, men fanns inga i hans storlek, så då bestämde vi att ofodrade regnbyxor är ju perfekt att ha. och speciellt då de är hängseln på dem!
Så Elis har utan bekymmer kunnat krypa omkring på gräset utan att bli blöt - helt underbart!  Nu skulle han bara haft sig ett par riktiga uteskor. Dem vi fått ärva från min lillebror är alldeles för stora ännu :/

Tänkte att senare ikväll då lilleman lagt sig att sova för kvällen så ska jag bombardera er med en massa bilder.. Dessa har legat på kameran ett tag, då jag inte haft orken att lägga in på datorn. Sen för den delen då vi inte haft skivor att kunna bränna ut bilderna så har jag inte tordas, för är så rädd att datorn ska paja! - och med min tur så lär de hända... Men nu har jag brännt ut alla bilder jag har på datorn!!!! så nu har vi några bilder räddade! :)

Nåja, nu ska Elis få sig kvällsvälling och sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0