Gäddviken

Hämtade hem våran lille skatt strax efter 14. Åh som jag längtat efter honom! huset blir väldans tomt utan honom & väldigt trist! Elis förgyller allt i vår tillvaro! Inte ens huset är desamma utan honom, även om han bara vart borta 1 dag.
Det är så härligt höra hur de skrattas, kryps, rivs ner saker, "pratas" & har sig :) På en dag hinner man sakna detta massor!

Efter vi kommit hem från farmor så lekte vi en stund i hans rum, men sen bestämde jag mig för att vi skulle gå ner till gäddviken så Elis fick komma ut en stund. Så vi klädde oss & packade med lite i vagnen - hink o spade & lite mellanmål till den lille. Gick ner dit och vi plockade löv & sten som vi stoppade ner i hinken, men de åkte ut lika fort igen.. Osså samma visa, in i hinken ut ur hinken..
Sen skulle jag ta lite bilder på honom, men hann inte med så värst många innan han upptäckte friheten att krypa ner till vattnet. ;P men jag hann ta honom just innan han skulle till att doppa händerna.. Inte så skönt att få blöta vantar! Händerna bli ju så kalla.

idag blev de premiär att prova de nya fodrade galonbyxorna som jag traderat hem. Hur bra som helst! Samtidigt som de stöter ifrån vatten så hålls lilleman varm då de är fodrade.. kan inte bli så mycket bättre :)

Just nu håller macke på med middag: Lasagne blir de! Smarrigt värre.

Sen ska vi åka iväg och se på Idol hos Bea & mange..

Slänger in nå foton från dagens äventyr








♥ Du är det finaste som finns! ♥



sten är gott...



löv är gott..






Eller är de verkligen så gott som de ser ut ? ;P





Detta var alla bilder jag hade att bjuda från dagens äventyr ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0