Deprimerande..

J*vla skit väder alltså! regn regn & åter regn! När ska de någonsin ta slut?
Grått, mulet, kallt & blött ute... Det gör en deprimerad! Går ju typ inte göra nånting.. bara sitta inne & uggla..
Hade tänkt klippa gräset så de är gjort, skulle verkligen behövas! Meeen detta regn gör ju att det inte går.

Jag är så sugen på att åka till Leo´s lekland någon dag framöver. fast jag vet inte om Lilleman har ut så mycket av det ? Vet inte riktigt från vilken ålder som är "lämplig" ?

ne usch kan inte detta väder sluta nångång & att man får lite sol eller åtminstone uppehåll på regnet.. deppigt juh!

Nu är de typ 2 ½ vecka kvar tills Elis fyller 1 år! Helt helt otroligt vad tiden springer iväg!
Vi har hunnit köpa en hel del presenter åt honom :) Ska bli så kul att se hur han kommer reagera på att få paket & öppna dem. Sen tårta.. Tänkte han skulle få sig en alldeles egen liten tårta som han kan få kladda och äta ur.. :) Sen tänkte vi så klart även ha en tårta som vi kommer bjuda på ;)
Förmodligen lär nog inte Elis fatta att allt ståhej är för han. Det kommer bli spännande & roligt! Vår lillekille ♥



Kommentarer
Postat av: Ia

Leos funkar alldeles utmärk så fort de börjar gå/masa och intressera sig för andra barn. Finns ett i umeå, och jag var dit med en 3månaders baby, en 2års flicka och en 4åring, som jag var barnvakt åt. De två äldre hade jättekul. Så ganska tidigt kan man börja ta med dem på lekland. :)

2011-09-07 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0