Gone...

Som ni märkt är det dåligt med uppdatering från mig nu.. Men jag & Elis åkte iväg till Piteå i torsdags och är och njuter förfullt..

Vi kommer va här tills på onsdag för att då sen styra kosan hem till Arjeplog.

Eftersom jag inte har min dator ( den är på rep just nu) blir de dåligt med bilder och uppdatering.
För att blogga med mobilen är inte lika "roligt". Enklare med datorn ;)

Så när jag kommit hem så får ni en bättre uppdate med vad vi gjort under vistelsen i Piteå. :)

Hoppas det är okej med er ? ;) hehe..


Hoppas ni haft en härlig helg & fortsatt en sådan också- för helgen är inte slut än ;)

Kram på er <3




Nöjd kille på Leos lekland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0