Knep & Knåp

Som rubiken lyder, de är vad jag pysslar med just nu..
håller på att göra lite grejjs inför dop/bröllopet.. Känns bra! Nu är de inte så länge kvar tills dagen D, det närmar sig!
vi har tagit oss en bit på vägen med lite annat kring detta.. och de känns bra.. Men ändå, de känns som de är..... Nånting som fallit bort i planeringen?? men vad vet jag inte..
Just nu så händer det så himla mycket framöver att jag vet inte vad...
Men men de kommer väl att bli någon ordning & reda på det hela till sist.. ;P

Men jag är glad över de saker vi gjort klart & är nöjd över de! :D

Nej nu ska ja knepa & knåpa vidare ett ta innan det är dags för att sova.. Och imorgon lär man väl inte få mycket gjort då man ska packa.. Så tvättmaskinen får jobba lite grann, både idag och imorgon.

Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0