Samtal

Om en liten stund så kommer några av de snälla personerna som ska hjälpa till att sköta servering o
middagen till D/B. D/B=Dop/Bröllop.

 Vi ska väl prata lite med dem om vad vi tänkt oss och vad som ska förberedas innan vi kommer dit och så. Och sedan hur de kommer se ut under kvällen.. På ett ungefär! Är jättesvårt att bedömma hur lång tid var sak tar..

Men de blir iaf att gå igenom sådant med dem. Så att dom vet..är ju en fördel..eller? ;)

jag har en underlig känsla i min mage just nu.... spänningen,nervositeten, oron smyger sig mer och mer på mig..Kommer allt gå bra?
Jag vill allt ska rulla på fint från början till slut.. Jag tror de kommer göra de.. Men nånstans där inne hos mig så kan jag inte slå bort denna känsla att.. tänk om allt blir kaos?
dumma dumma tanke... men den gå liksom inte slå bort.. Jag som har varit rätt så lugn ändå gällande detta med D/B.. Men det är nog fullt naturligt att känna så hära..? ;P

jag är fortfarande inte klar med placeringskorten..Alla är utklippta och så.. sitter nu och gör de sista på alla.. Men att göra placeringskort till nästan 70 gäster är inte så bara.. jag har ju valt att krångla till de lite :P hehe..

Nee nu ska jag avsluta detta inlägg innan personerna kommer och ska få information :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0