Fullt upp

Gårdagen så hade vi fullt upp jag & Elis. Började med att vi var på föräldraträff kl.13. Faktiskt riktigt skojj att träffa andra mammor & se deras små bebisar :)
Elis var verkligen nyfiken där han låg på golvet med de övriga bebisarna. han låg och kollade in varenda en. =) Söta ungar!
efter träffen så var det dags för babysim..Var väl egentligen sista gången, men nu blir de kanske så att vi fortsätter - skoj! Hoppas att ingen ringer & säger nå annat. För vi gillar verkligen att fara på babysim - är så mysigt! :)

Efter babysimmet for jag förbi huset en sväng och tittade igenom lite hur läget låg till.. allt såg fint ut, förutom att någon av testarna vridit sönder låset på lilltoan, så macke fick köpa ett nytt idag och sätta dit.
Sen måste jag dit idag för att renbädda i lillagästrummet - han som bodde där flyttade upp till vårat sovrum. Han tyckte tydligen de va lite kyligt där nere.. vilket vi inte tycker de - enbart om man har öppet dörren till garaget för länge. Nåja, man är ju olika i vad man tycker är varmt & kallt :)
Så när Elis vaknat & ätiti så tar vi oss en promenad dit och gör bort bäddningen.

Sedan igår kväll så var de årsmöte för Blåklockan - Dagis. Hade egentligen ingen större koll på vad dom surrade på om.. Men då har jag då varit där & lyssnat iaf =)

Idag har vi inte så mycket inplanerat mer än att vi ska till huset och renbädda. Och sedan ska jag ladda upp för att jobba inatt.

Imorgon så bär de av till Kusten - piteå, där vi ska till sjukhuset på barn. ska kolla upp elis lilla rumpa... har lite besvärligt med bajseriet ännu. Så får väl se om de är så att han är trång. Eller om vi kan få nå tips & råd för att underlätta för honom. Nu är de väl bättre än vad de var tidigare. så det är ju skönt de. Men får vänta och se vad dom säger imorgon.

Tänkte jag ska slänga in lite bilder på lillkillen! =)
Han fick gröt o katrinplommonpurée en dag & vi provade den nya heltäckande "haklappen" inköpt från IKEA.. Men den var inte lika bra som en hederlig hård haklapp.. haha.. vi hade mat över hela elis ansikte och över tröjhaklappen.. Haha!!







Ojj så kladdig jag är mamma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0