Dregglis - gjord!

Wow! Trodde aldrig att jag skulle klara av att göra en dregglis.. Men mallen funka.. Jag kunde visst rita av den ganska bra , trots att jag hade tagit kort med mobilen på mallen.. ;P
symaskinen och tillhörande saker är kvar inne.. det gick som jag hade tänkt ;) 
En annan femma är ju om det är såå snyggt.. Men för att vara min allra första eget gjorda dregglis är jag nöjd!
Nu är de bara till att införskaffa en massa roliga tyger. Sen blir de göra fler! :) Efter att Elis ätit ska jag prova på att göra en dregglis med "häng". Får se hur det då går.
Måste även prova den på Elis för att se att den då passar och inte så att den stryper pojken då man tar på den!

Framsida





Baksida



Mönstret kanske inte är det mest pojkaktiga.. Men utbudet här är inte så stort.. så blir väl att inhandla nå mer roligt då man är till stan eller så.. Eller så beställer man nå snyggt tyg :)
Men jag är ialla fall nöjd över min allra första dregglis :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gick ju bra de där, du är ju duktig på maskin :) De skulle jag aldrig ha tålamod till ;)

2011-02-09 @ 01:58:40
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: Madeléne

Jag kollade i Harrys bok, och det var vid 5 månaders kontrollen :) Jag som trodde att det han var vid 6 månader då, men han var lite över 5 månader, så det var väl därför jag fick det till de :p

2011-02-09 @ 16:49:44
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0