No more...

2 dagar har nu gått och de har inte blivit någon mer fångst i fällorna! Känns riktigt bra. Vill inte de ska finnas fler små odjur ! Så nu är de bara hoppas de inte dyker upp nå fler framöver, för vi kommer låta fällorna vara kvar, ifall att!

I fredags var jag, Elis & svärmor till Arvidsjaur. Gick runt lite och kollade i affärer. Jag gjorde en synundersökning. Inväntade Elis moster som kom med bussen från Piteå. Åkte till dollar & sen hem igen! :)
Glasögonen är beställd. Så får hoppas dom passar mig.. Lite svårt beställa över internet tycker jag. Man får ju inte prova glasögonen & se hur man se ut. Nåja :)

Igår åkte vi ut till jutis där syrran tatuerade sig :) gryymt snyggt blev de! Jag är ju inte nå mindre sugen att göra nå fler nu!! Hehe...
Jag har då bestämt att jag ska fixa till min tatuering jag ha på handleden, de är "prio" ett..

Annars gjorde vi inte så mycket mer igår. Emelie var ute & övningskörde med macke en sväng.
Sen myste vi ner oss i soffan & såg på "så mycket bättre".


Idag har vi hunnit med att baka anisbröd.. Ha lite främmande :) pyntat julgranen.. Sätta Emelie på bussen hem - de var dagens tråkigaste grej. Tycker de är kul då hon är här !! :)

Nä nu ska jag sova ! Detta blev nog bara ett svammel inlägg. God natt mina vänner !

Undra vad morgondagen har att bjuda på ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0