Hade tänkt..

Om orken fanns skulle jag gjort ett längre inlägg om hur julen varit & vad julklappar vi & lilleman har fått..
Samt slänga in lite bilder från julhelgen nere i Gnarp..

Men orkar inte med de just nu..

Gick på nattpass igår & gick av imorse kl.7.. Sen har ja sovit hela förmiddagen... Osså ha min mamma, lillebror sebbe kommit hit för att vara till imorgon.. Osså kom såklart mitt lilla hjärta hem! Som jag längtat efter honom!! Han ha sovit ute i Rebakk sen i måndagskväll då vi lämnade honom.. 2 nätter utan han känns som en evighet!
huset blir så OTROLIGT tomt utan han. de blir såå tyst... så stilla... så... så.. så TRÅKIGT!

Men vår lille gosse har fått feber och är snorig, hostig... Så de är inte samma fart på honom som de brukar.

Blir att ringa upp till VCT för att få komma till en doktor.. Nånting måste Elis få mot sin hosta & de onda i örat.. Tycker de är så konstigt att han inte fick något då vi var dit för ögoninflammationen han fick.. För redan då såg läkaren att han va röd i hals & öra.. Men gjorde inget och ville inget göra... Men nu tycker jag att de räcker! Nu tycker jag han ska få något mot detta..


Bild från julhelgen :

Faster & Elis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0