Gråhårig!

Idag blev det en tripp till Arvidsjaur med Sandra & Novalie..

Våran bil skulle in på verkstaden idag.
så då passa vi på att hälsa på en gemsam vän vi har i Arvidsjaur :) Lika trevligt varje gång vi ses!
Vi fick ju se på de senaste tillskottet i familjen, åh herregud vilken sötnos! Blir man nå mindre bebissugen?  - eh nej! ;)

När jag lämnade in våran bil så frågade jag hur länge de skulle ta:

Den första sa , 30 minuter.
Den andre sa , 45 - 1 ½ timme..

Sluttiden blev, 3 timmar! Så ingen av dem hade rätt..

Sen när macke ringde och sa att jag kunde hämta bilen, så fick jag då veta att vi måste tillbaka till arvidsjaur... hmm.. För grejjen dom bytte idag var tydligen inte rätt.. för felkoden kom ändå upp igen.. Så dom skulle beställa en  annan grejj till bilen för att se om de var den.. (mest troligen) Men maniken dom bytte idag sitter då kvar i bilen..

så nu ha dom beställt ett "Paket" av de som behövs till bilen.. så den delen som blev bytt idag, blir även bytt nästa vecka igen, för att se då det inte var något fel på denna..

usch, tjorvigt? jaa jag håller med.. Detta med bilar, delar och tjafs är inte riktigt min grejj!

Nåja, på måndag får vi veta om jag ska dit igen, då antingen måndag eller onsdag. Beror på när detta paket kommer..

Gråhårig är vad jag blivit idag - känns det som!



Syrran super fina tatuering hon gjort denna helg som hon var här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0