Dagis..

Här i veckan så fick vi papper från dagis.. Att han kommit in på dagis visste vi.. men inte på vilken avdelning.. Men de fick vi nu veta i detta papper.. Så nu skall de bara skrivas under och skickas in..

min lillekille... Inte ska du väl börja på dagis redan?!

Usch jag får sådan typ panik!! 10 januari är ju snart & då börjar vi med inskolningen.. HERREGUD!!! bromsa tiden.. Panik panik är vad jag får.. 
Det var ju nyss vi kom hem med våran lille gosse tycker jag! men icket.. Nu är han 14 månader , snart 15 månader! ;)

Jag har sagt de förr och säger de igen : Jag vet Att Lilleman kommer få de så bra på dagis, och allt kommer förhoppningsvis gå bra. Men det är tungt för mammahjärtat! Jag kommer grina.. Inte bara en tår.. utan många många!
Sen att börja jobba känns ännu mer "tungt" - Jag gillar mitt jobb, så inte för de! Ska bli kul att komma tillbaka till jobbet igen :)
Men just denna grejj att inte vara med Elis dag ut och dag in, de är det som kommer känns mest jobbigt! Han är på dagis & jag på jobbet. Hur konstigt kommer inte de kännas? Konstigt minst sagt!

Jag vet de kommer bli bra & de kanske är början som är jobbigast..
Men jag fattar inte att de är december redan.. är typ 1 månad lite drygt innan jag börjar om.. gaah!


Min Bebis, de kommer du alltid vara för mig, hur stor du är blir ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0