Gudmor!

Har länge funderat på något att ge till Elis gudmor (Min älskade syster) men aldrig riktigt kommit på vad..
Tills en dag då jag kollade runt lite på internet.. Då hittade jag en tjej som gör riktigt fina smycken..
Och Då kom jag på tanken att ett gudmor halsband ska hon få!
pratade med denna tjej hur jag vill halsbandet skulle se ut. och hon skulle fixa detta.


Gå gärna in på hennes sida och se de fina smyckena som hon gör! :)


Så i måndags kom det efterlängtade brevet. Och jag var så nöjd! precis som jag hade föreställt mig de.
Jag tror gudmor blev lika nöjd & glad? ;)

Slänger in en bild på hur halsbandet ser ut

Bilden tagen från Emelies blogg



Kommentarer
Postat av: Anna

oj såå fint! :)

2011-08-12 @ 00:39:08
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: veronica

internett sidan er? :)

2011-08-19 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0