Firande..

Idag har vi firat min älskade make som fyllt 28 år! :)
blev lite kalasande här på eftermiddagen.. Och han fick sig äntligen sin efterlängtade högtryckstvätt.. eller iaf sponsor till en, så nu håller han på att kika ut en han vill ha :)

Igår var jag i tvättbranschen.. Trodde att allt jag hängt upp igår skulle vara torrt tills idag då jag startade en ny maskin.. Men icket de.. Aldrig förr har de tagit så här länge att torka kläder!
Undra om de kan bero på rötmånaden?!
Usch, mina tvätteriplaner halkade efter... Gick bara hänga upp hälften av de jag tvättade idag.. Så resten ligger kvar och väntar på att få sig en ny omgång..

Mitt onda i halsen har nu kommit tillbaka.. åh de är inte kul!
Haft så här nu i drygt 1 veckas tid.. Kan vara bra en dag.. sen kommer de onda tillbaka under natten.. Osså typ "byter" de sida.. Ibland är de så ont att de knappt går svälja.. Man vill inte svälja så ont de gör..
Så blir nog ringa farbror doktorn på måndag om de fortsätter så här.. Nånting tokigt måste de ju vara ?

Känner att jag skulle vilja dra iväg till kusten snart.. vill inhandla lite presenter åt lilleman! :) Finns inte så mkt utbud här!
Har redan 2 presenter klara åt honom.. :)


Åhh ni ska bara veta sååå sugen jag är på att åka till utlandet! Skulle lätt kunna åka imorgon...Typ!!
men gubben är inte lika sugen på de.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0