3:e är på gång..

Efter en låång väntan på detta.. så nu är de äntligen dags igen.. :)

Elis 3:e tand är på väg nu. Har väntat på detta ett tag nu.. För precis som vid förra gången en tänderna var på väg, så börjar han arbeta massa med tungan, precis som de är nå nytt i munnen.. går inte beskriva hur han gör med tunga, men rullar den typ dubbelt och har sig.. :P Samt att han dregglar massor, biter & gnager på ALLT han kommer åt!

Har som försökt kika och se hur de ser ut i munnen på honom, men inte sett så mycket.. Men idag då jag hade han på skötbordet så såg jag att de var som svullet upptill framtill på tandköttet.. Och att under så var det en vit liten strimma.. Så jag kände med fingret och japp, vasst var de.. Så de har spruckit fram lite lite.. Så får väl se om den behagar komma fram ordentligt snart! :) Men ser bara ut som att det är ena sidan som de kommer en tand på.. Hihi.. :P



Idag har jag och macke varit tillsammans i 7 år!
Fatta vad tiden går fort! Vi har hunnit en hel del tillsammans på dessa år. En hel del fantastiska saker :)
Och många fler underbara år kommer de bli!!
Du är mitt allt! Älskar dig så mycket!

Du är är mitt livs stora kärlek! ♥



Tillsammans har vi skapat något så underbart.. En helt otroligt gudomlig liten son! Som är vårat allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0