2 steg..

imorse gick jag av sista nattpasset för denna gång.. 3 nätter gjorda... nu är man låång ledig innan man ska jobba två nätter till..

men herregud så trött jag har/är idag.. även om jag sovit, dock inte lika länge som de övriga dagarna, så är jag trött.. men förkylningen måste göra sitt ? helt trött i kroppen, öm.. usch!
jag hade i mina planer på att åka åt piteå idag.. men jag orka fanken inte sitta och köra nå bil idag. så jag & elis stanna hemma. hade vart skojj komma iväg.. men men.. nåja jag sparar ju en hel del pengar istället då ;)




Vi små tränar med elis att lära sig gå utan stöd. Han är jätte jätte duktig på att stå still utan stöd. kan stå hur länge som helst typ, känns de som ;P Är väl bara någon minut.. men ändå!
Nu har han börjat lära sig att kunna klappar händerna och så medans han står, utan att tappa balansen.

Igår då jag och macke "träna" honom, tog han 1 steg! :) åh man blir ju så varm i mammahjärtat då man ser hur duktig han är! Tiden går så fort, han håll ju på bli stora killen!
Och idag då jag träna honom så tog han 2 steg! :D ♥ Mamma & pappas lilltroll






Macke köpte en potta åt elis då han va åt kusten i fredags.. Och då han kom hem så fick elis prova sitta på den, men med kläderna på, bara för att han skulle få provsitta den..
Och då han satt där så fint och skratta.. så var ju pappan tvungen ge honom en serie tidning, för inte kan man ju sitta på toa utan de.. eller? ;P





slänger in en till bild på våran charmkille.. För några veckor sedan innan han skulle sova så busa vi lite.. han hitta ett öppnat kuvert som prassla så fint.. Och då han lekt färdigt med de så hade han "Prasslat" med de så att då han kröp därifrån så stod kuvertet rätt upp.. Och då fick jag tanken att de såg ut som en pappershatt..
resultatet blev då så här↓ 
tror han tyckte de var ganska kul, han skratta och kröp omkring på golvet med den dära =)






Ne nu tackar jag för mig idag.. Detta var allt jag hade att skriva om nu...

Vet inte vad jag ska skriva i bloggen.. Ibland har jag världens bloggtorka och då skriver jag inte på flera dagar.. och när jag väl skriver så blir de både en massa strunt & kanske några intressanta inlägg?

Sen är de ganska dött på kommentar fronten nu ;P

Nämen har ni tips på något jag kan skriva om så lämna en kommentar, eller kanske de är bra de jag skriver ?
Har ni några frågor, så fråga på! Då ska ja försöka svara på dem så gott jag bara kan :)

Natti natt mina bloggläsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0