Host,harkel & snörvel

Hade tänkt man skulle traskat iväg till Kyrkis idag.. men så blev de inte.. elis har varit lite snorig och hostig(rosslig) sen lördag kväll.. och har väl varken blivit sämre eller bättre idag.. Så då bestämde jag mig för att vi är hemma. vill ju inte smitta ner andra barn.

Tempade honom igår kväll och då hade han lite feber 37,8.. men idag har han ingenting.. men man märker då inte av att han är sjuk , mer än att snorar o hostar.. Han är lika glad o pigg som vanligt - då han är vaken :)
visserligen så sover han mer om dagarna nu och längre.. Och de måste  han ju få göra, de gör man ju själv då man är förkyld.

Igår åkte besöket hem från piteå. Trist! Har haft en riktigt bra helg & fint väder har vi fått ha. fast igår snöa de ju lite grann. Var som sagt upp På galtis i lördags.





Ringde även på upp VCT för att få veta nå svar från då jag var på magnetröntgen.. Dom sa att de bara skulle ta 5 arbetsdagar. Och nu har de gått nästan två veckor sen..
Nåja jag ringde upp & frågade " Det är ingen elakartad förändring"..
Jahapp
det var ju bra! Men så kom jag på då jag la på.. Men vad var det då?! Sköterskan jag pratade med sa att "min" läkare hade skrivit ett brev åt mig, som skulle ha varit skickat typ dagen efter jag var på magnetröntgen.. Men än har jag inte sett röken av det brevet? Så jag hoppas det kommer idag & att jag får veta mer om vad det då är.. Eller jag vet ju att de är ett kärlnystan.. men mer då?

Åhh jag har så mkt jag skulle ha gjort här hemma.. Städat, tvätta lite.. planerat mer för bröllop/dopet.. Skulle vilja rensa i förrådet vi har här inne.. MEEEEN var är energin?? Vill bara lägga mig i soffan o slöa bort heeela dagen.. menmen får väl se vad det blir av de hela..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0