Han är på G!

Nu är han på G att masa på golvet ! Som jag berättat tidigare så har han ju bara masat/dragit sig fram i sängen. Men nu här i eftermiddag då vi var i hans rum och lekte på golvet, så la jag fram en leksak åt honom(en bit bort) för att han ska försöka ta sig fram till den.. Och det han gjorde idag! =) Tar ju sin lilla stund för honom, först när han ska dra sig fram så kan han istället trycka ifrån så han skjuter sig själv bakåt.. Men till sist så kommer han fram, sakta men säkert =) Han är så duktig vår lille kille!

Får väl se om detta var en engångsföreteelse eller om han gör försök att ta sig framåt nästa gång ;)

Skrev ju tidigare att jag skulle ut på en promenad.. Det var minsann riktigt härligt att gå ut och gå! Få rensa skallen liten & bara njuta i de fina vädret :)
Blev en promenad på 50 minuter rask takt.. Kändes i både ben o rumpa(då jag ha träningsvärk) efter promenaden.. Nice ! :)

Om en stund så kommer min kusin Thea och vi ska prata lite om bröllop/dopet , som inte blev av igår kväll..

79 Dagar kvar tills den stora dagen! :D

Detta är inte ringarna som vi ska ha..



Bilden är lånad från : Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0