En liten bebis

Idag har jag och Elis varit (eller jag - elis han sov ute i vagn hela tiden) och hälsat på Adam & Jenni & deras lille Lucas! Men herregkors ändå så gudomligt söt han är! Tänk att Elis har varit så där liten som han. Oj oj!
Han är så himla Mysig Lucas, låg och tittat mest hela tiden då jag höll i honom. Osså passa han på då han kom till mig att göra ifrån sig gode rejält ;) Hihi..
En liten söt bebis  är han Lucas:) Tänk att min lille bebis ha blivit stor & börjat masa sig fram efter golvet.. :D

Just nu gör vi inte så mkt.. har varit på återvinningen med en massa papper o kartong m.m.. samt handlat inför helgen då man får besök :)

Lite suddig bild.. Men Nu är han så duktig han kan sitta & åka i vagn :)
(med liiite stöd)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj oj oj, så söt han är! Vad vi längtar efter att få se honom på "riktigt"! Det var ju ett tag sen. Han blir en bra kandidat till vårt framtida övertagande till alpackabonde!!!

2011-04-08 @ 21:04:39
Postat av: Hanna

Hejhej! :)

Ja gud det är ett svårt val, för jag ser fördelar och nackdelar med båda. Vill veta, men ändå inte eftersom att överaskningar är så roliga :)



Jag njuter så gott jag kan, mår nog väldigt bra jämfört med många. Det är fortfarande svårt att ta in att man har någon där inne i magen, men förhoppningsvis känns det lite mer verkligt efter UL =)



Tack för kommentaren, vi får fundera lite mer över det där innan den 27e.



Ha det bra!

2011-04-08 @ 21:43:44
URL: http://hdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0