Ba-ba

Elis har nu börjat säga ba-ba.. Det ger han som svar när man säger "Pappa".. Så de kanske är de han försöker att säga =) Han är så söt!
Så pappa lär nog bli de ord han säger först av mamma o pappa =) Måste ju säga att jag pratar ju en del om pappa när han är borta och kör & försöker få han att säga pappa. Jag har ju lyckan att få vara hemma varenda dag med Elis, så att säger elis pappa före mamma, så ger jag Pappa den glädjen att Elis säger det ordet först! =)

Elis har ju börja "krypa" - masa eller vad man ska säga, fram.. i sängen :P Är bara i sängen han kan de där med att ta sig fram. Men lägger man han då på golvet - icket.. Men men de kommer väl det med nångång.

Idag känner jag mig inte riktigt kry.. Ont i huvudet o täpp i näsan o typ ont i näsan, eller kanske är de bihålorna ? :P
Elis är inte riktigt i form heller.. Natten har bestått av en massa snor i näsan för hans del.. Så den stackarn har jag använt näsfridan på under natten.. den är ju ingen höjdare! Och speciellt inte när man är lite så där halvvaken..
Jag suger o suger ur näsan på honom, men lika fort så är de nytt snor som kommit.. Och de jobbiga för honom tycker jag är ju att de är ju snor som är så där tjockt o riktigt bläigt ni vet?

Vet inte vad vi tänkt göra idag.. hade kanske tänkt vi skulle på Kyrkis.. Men då jag inte riktigt känner mig okej idag, så vill jag inte dit och kanske risken att jag smittar någon liten..
Kanske att vi tar oss en promenad ute i de fina vädret idag..


Se en sådan duktig kille han är :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

ha ha... ont i näsan? :) Hoppas ni slipper bli riktigt risiga i alla fall. Våren är ju här, så mysigt med långa promenader och bara, må väl! Ha det gott :) /Sofia

2011-04-04 @ 11:33:25
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com
Postat av: emelie

du borde filma när han säger "pappa" och lägga in på facebook, han är ju så gullig när han försöker säga det :D

2011-04-04 @ 18:02:36
Postat av: emelie

menade bloggen* hah, allting kretsar kring facebook nästan, men menade på din blogg! haha :-)

2011-04-04 @ 18:03:20
Postat av: Anna

Stora killen han blivit :)

2011-04-05 @ 00:47:32
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0