45 minuter

Blev en promenad på 45 minuter.. Rask takt..
Underligt att vissa dagar går de fortare och vissa dagar tar de lite längre tid att gå samma sträcka. Mycket konstigt! För jag tycker inte jag har saktat ner på farten nångång.. Fast jag har ju lilleman i vagn o han kan ju kanske vara boven nångång att de tar längre tid, då han tappat tutten, eller då han vill sitta lite mr upp eller ligga ner och sen ska jag själv av med vantar o.. jaa.. :P Nåja, jag tar mig runt och det är huvudsaken! :) Känner att jag är så mycket piggar då jag får komma ut och röra på mig. Är ju mycket roligare gå promenader än att stå och trampa på orbitreeken.. Med den kommer man sig ju liksom ingenstans.. det gör man ju då man går ;)  och sen är friskluft så härligt!

Vet inte vad denna kväll har att bjuda på.. Kanske de går någon bra film på tv ikväll som man kan sitta och glo på.. ?

Jo efter promenaden så tog jag tag i liter mer plock o sånt här hemma.. Plocka undan liten och starta en tvättmaskin.. Och rensade igen bland Elis kläder.. har ju upptäckt - på något konstigt vis - så fanns de fortfarande kvar kläder i stlk 50!! Undra var dem gömde sig förra gången jag rensa? För inte var dom då i tvätten då.. nåja.. :P NU är ALLA kläder från 50-56 bortplockat. Han har ju stlk 68 nu, men han är verkligen inte långt ifrån att ha kunna ha 74  nu. Dom är liite liite för stora än.. Men snart så :)
Han har fortfarande vissa kläder i 62, nämns inte riktigt plockabort dom ännu! Och han kan ju ha dem, fast vissa är lite väl tight ;) haha.. Nee men snart ska dom också ner i lådan.. men måste först smälta att min lille bebis håller på att bli stora killen..

Satt och gick igenom kläderna med stlk 50-56 - HERREGUD vad små kläder! Har Lilleman verkligen varit så liten? Min lille kille! Tiden den bara springer iväg! Nyss var han så liten o bara låg i famnen o inget kunde göra typ, bara mysa i mamma & pappas trygga famn.
 Och nu springer han för fullt i gåstolen, masar sig fram på golvet & sitter nästan helt själv. Och har en vilja så nånting, han vet vad han vill denna grabb! Hela tiden är de fart och fläkt på honom! :D
Det är en underbar tid detta nu när han börjar lära sig så mycket & utvecklas. Eller från första stund då han kom till världen ELLER innan han ens var född, då han låg i min mage, så har de varit en underbar tid!
Livet är bara för underbart! Elis gör Livet underbart för oss! ♥
Usch nästan så man blir lite fuktig i ögonen.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0