Mer försvinner..

Allt fler gissningar faller bort från listan.. Men än är de många kvar :P
Ska bli skoj se om de är någon alls som kommer att ha gissat rätt. men varken jag eller macke hade rätt på våra egna gissningar.. hehe..

Lånade hem melker igår till idag.. Så man fick fara ut och promenera lite mera.. Och KANSKE man får igång nå värkarbete.. Men icket det. Bebis är envis som rackarn och vill inte ut ännu. Gör inte mig något alls på det sättet. för jag anser mig själv inte vara så där "jobbigt" gravidtung. Nog är de saker som tar emot när man ska ta upp saker från golvet ibland.. men ändå inte allra värst :)
Nåja promenaderna med Melker framkallade nog bara mer foglossningar i bäckenet. blev "bättre" de dagar han inte var hära. Men efter gårdagens promenader med honom så kom de tillbaka.. Men What to do? ;) Är faktiskt riktigt skönt komma sig ut på promenader även om de tar ont & jag inte är allt för snabb att gå!

Måste bara få säga att vi gjorde Blodpuddning med bacon idag. Grymt så gott det var!! Något som man verkligen inte gör allt för ofta här hemma till middag. Men det ska de bli ändring på! :)

Är de någon som har gissning på när bebis kommer, kön,vikt, längd så är de bara skriva på! =) Se om de dyker upp nå fler som "törs" gissa.. hihi..



Sådära ser min mage ut nu i V.40 (V.39)



Ne bebis har nog inte alls tänkt att komma denna vecka börjar jag tro.. :P Den myser på så gott i magen.. hihi..
Men vi börjar tycka du ska komma ut till världen nu - FÖR VI LÄNGTAR EFTER DIG!! :D


En liten uppdatering från mig har ni nu fått.. Inte världens mest intressantaste.. Men.. De får duga ändå :)

Natti natti på er!

♥ Vi längtar Massor! ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja ger mig, ja hade fel! Meen då tror ja på min andra gissning:) 1/10;P

2010-09-20 @ 23:53:20
Postat av: Sandra och Wilma

Jag gissar också att bebis kommer den 1/10, på min födelsedag=) Hoppas för eran skull att den kommer tidigare=P Jag tror det blir en liten pojke på 3800gram och 51cm lång=D Hoppas allt är bra med er! Kramar

2010-09-21 @ 08:07:27
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den som väntar på nått gott...

Jag tror att det dröjer lite...tycker att du bär alldeles för högt..det brukar sjunka lite innan (har jag för mig). Håller tummarna för att jag vinner!

2010-09-21 @ 08:21:06
Postat av: Sofia

Tjopp så har nån vecka gått och så är han här, för visst var det ju en kille?! ;) Det kan jag i alla fall hålla fast vid (av gissningen) jag lägger in en ny! den 28e, kille och 49 cm, 3500g :P

2010-09-21 @ 09:24:58
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com
Postat av: milla

Gissar på 29/9 en pojke 3480g 50cm :) Lycka till nu när det väl sätter igång! Förstår om väntan är lång..men den som väntar på något gott..;)

2010-09-21 @ 12:56:53
Postat av: sofia lindahl

Hej! Jag tror det blir en pojke på 3560g, 50 lång, och att han kommer i grav vecka 41+4. Lycka till med allt!

2010-09-21 @ 16:03:33
Postat av: Rebecka

Vem vet, Den kanske kommer på fredag 24 september när min syster Julia fyller år :) Eller också skulle jag gissa på 29 september :) Ser att många gissar på att det blir en pojke. Därför ska jag vara tvärs emot och gissa att det blir en tjej :) tror den blir 51 lång och väger 4389 gram.

2010-09-21 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0