Torka på rubrik!

just nu så har jag ingen aning om vad jag ska ha för rubrik för detta inlägg.. Helt och hållet torka på den fronten.. Nåja ni överlever ändå!:)

Inte vanligt jag kliver upp så hära tidigt när jag har kvällsvecka.. Men anledningen är att jag skulle skjutsa syrran till bussen så hon kommer sig hem till Piteå.. Trist att hon åker hem, men hon ha ju vart med oss i flera dagar nu:) Osså vill hon väl hem till vännerna ;)

I helgen så har vi som sagt varit nere i Gnarp. åkte iväg på torsdag morgon 7.30. Stannade i östersund där Macke skulle vittna mot rattfyllot vi mötte för 2 år sedan.. så jag och emelie passade på att göra östersunds stan osäkert ;) blev väl inte såå mycket handlande, bara lite.
Sen efter macke var klar så åkte vi vidare mot gnarp. Kom väl fram kring  halv sju på kvällen.

Fredag så hjälpte vi till att vaccinera alla Alpackorna 25 st ! Gå in på www.alpacka.nu där kan ni läsa mer om Alpackorna Och se lite bilder på dem och så :)

Tog även en promenad med hundarna. På kvällen så blev det då bubbel med syrran, som jag skrev i helgen. Mysigt var de =)

Lördag så åkte vi iväg till Birsta och handlade lite grejer till hemmet. köpte även sista delen till bilen, så nu ska den fixas imorgon! Så då mina vänner kommer ni inte höra när jag kommer ;)

Sedan kom vi till dagen som är mindre skojj, söndag, som innebär hemgång... =(
ALLTID lika trist att åka hem..
Fattar inte varför tiden ska gå så himla fort när man är där?!
Men hoppas det blir så att vi ska komma ner igen snart!

Helgen har då vart super rolig, härlig, underbar och trevlig! Alltid lika roligt att komma till er, älskar att vara hos er och mer er! ♥

Här så ska jag slänga in en bild Då Emelie klappar Silja =)




Här kommer en härligt snygg bild på Laura ;) Osså Izor såklart :)



Visst är hon söt Laura? :)



Kan ni fatta, det är inte läänge kvar till Julen nu!
Snart så ska man börja julpynta och ha sig.. Mysigt! starta julmusik och få pynta och pyssla på.. Mys! =D

Tjingeling

Älskar Min Markus!! - sjukligen min som ligg i förkylning =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0