Tidsfördriv..

Tidsfördriv

Vad blir ditt namn baklänges?
anilevE

Vad har du för startsida på internet?
Bloggkoll

Har du någon gång testat karate?
nej

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drycken till frukost?
Ett kallt glas mjölk

Senaste lästa bok?
hum...Minns inte!

Vem kramade du senast?
Pappa

Vill du bli president?
nej..

Har du spelat kille i en teater?
Japp det har jag i typ lågstadiet.

Duscha eller bada?
Både och

Kan du ditt mobilnummer utantill?
Klart jag kan! =)

Har du tråkigt?
En aning..

Har du gråtit i skolan nångång?
jo

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Jo, eller jag blev sminkad som punkar på min 20-årsdag

Vilken färg har din jacka?
Svart med turkost

Använder du långkallingar?
Nej jag HATAR långkallingar - Usch!!!

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
Macke =)

Vad ska du göra NU?
Sova

Hur äter du ett äpple?
Biter lös en bit, tuggar den och sväljer sedan

Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
JAA!! Livrädd

Bästa tv-program?
Grey´s Anatomy, Desperate Housewifes, Idol =)

Rent spontant, bästa present du kan få?
pengar

Resmål som fascinerar?
Kroatien

Förätt eller efterätt?
Efterrätt

Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen, nycklar och börsen

Den senaste komplimangen du fick?

Vilken mobil signal?
Cinido & Doca - Rap Das Armas

Minimorötter eller pommes frites?
pommes - men är de goda minimorötter så kan ja nog hellre ta de ;) 

Första sporten du gick på?
Fotboll - tror jag?

Vad längtar du mest till just nu?
När vi ska åka ner till Gnarp. Finns säkert mer jag längtar till också =)

Hur gammal har du tänkt bli?
Vet inte, men kanske 95, så länge jag får vara frisk!

Vad drömde du inatt?
Minns inte

Vilken TVserie är bäst?
Kan inte välja, Grey´s Anatomy och Desperate Housewifes är på första plats!

Kan du gå ner i spagat?
Har kunnat det, men de är länge sedan.

Vad åt du senast?
Vårrullar och ris

Höga eller låga strumpor?
Låga

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Mörkret

Har du varit kär i en kändis?
Det har jag nog varit när jag var mindre

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Jo det gör jag =)

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt med brun/svarta blommor på

Vad ska du döpa dina barn till?
Det säger jag inte! :)

Sommar eller snö?
Gillar båda! Men är nog mer en vintermänniska

Bikini eller baddräkt?
Inget utav det. Shorts & linne

Är du mörkrädd?
JA!

Riktig gran eller plastgran?
Spelar ingen roll, är mysigare med en riktig. Men en plast skräpar inte ner så mycket ;)

Vem ringde du senast?
Älsklingen

Vem fick du senast sms av?
Odd

Har du haft vattkoppor?
Ja

Har du gjort en snöängel i år?
Jorå det har jag :)

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Oj, minns inte, kanske 4-5 dagar?

Platt eller lockigt hår?
Platt

Vad gör du när det regnar?
Det är olika.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
delvis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0