Längtar..!

Nu så har jag nedräkning tills vi ska åka ner till Gnarp! För nu längtar jag såå hemskt mycket dit ner, är såå länge sen vi var där!
Men nu är de 7 dagar kvar tills vi åker!

Tisdag så jobbade jag natt, så jag gick av onsdagmorgon. Snacka om att de var lite bakvänt.. Då skulle man lägga sig då alla andra kliver upp. Hur galet som helst!
Så när jag vaknade kring 14 tiden, så kändes det som en ny dag. Jag hade torsdag igår.. Snurrigt värre..
För att vara en "Dagpersonal" så gick de ändå bra att jobba natt :)

Innan jag började jobbet på tisdagkväll, så var de ju stallet. Lika kul varje gång, men lika mycket kämpande varje gång också!
Jag och hästarna är inte på samma plan då det gäller att sväng och så.. Men dom känner väl att jag är osäker och då går dom sin runda eller följer en annan häst. så jag behöver aldrig vara nervös att jag inte är "med" i lektionen. Då hästarna gör som alla andra ;) TUR!
Men det är kul att vara på stallet. Trots att hästarna är såå STOR så är dom hur fina och go som helst!

Igår så kom Bea hit och vi såg på Grey´s Anatomy, sjukt bra program! Osså visade hon mig hur man gör hälsteg i stickningen.. hihi.. så nu har jag gjort de. Men som jag sagt tidigare, kommer nog aldrig kunna sticka nå utan att bea är med ;)

Jag har påbörjat att sy till gardinerna i köket, men nu så väntar jag bara på att karln min ska komma hem så han kan sätta upp de andra gardinstängerna.. Är inte så att jag vill göra de själv..

Musik från tv flödar fram just nu. Och det som spelas just nu är Kevin Borg, hans vinnar låt.
Snacka om att man tänker & tänker.. Tänker på då vi var nere Globen och såg på Idol Finalen, såg då han vann. Då Vi var dit och hade så roligt. Det var skoj tjejer! :)
Tänk vad tiden går fort. de är snart 1 år sedan vi var dit ner!

vart flyger all tid iväg?!

Nu så är det dags för att vaccinera sig mot svininfluensan.. Är lite nervis inför det. fast jag vet inte när jag ska göra de. Får väl veta imorgon på jobbet.. Kanske ska jag ta imorgon?! pirrit...
gillar inte det hära med sprutor, även om de går så jäkla fort.. jag är så mesig av mig så.. Men Det kommer nog gå bra!


Svar till Anonym : Tack till ER! Kul att det ändå var så många som kunde komma :) utan er hade inte kvällen blivit vad den blev. Vi får hoppas på att det blir någon fest snart igen ;)


Usch, nu så är de plusgrader ute.. Nu försvinner vår snö.. =(
Får hoppas att det kommer mer snö snart. blir sånt slaskväder.. Fy vale!!

Ne nu så ska jag göra det sista på gardinerna


Tjingeling

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Ia

jag ska skriva i historia, matte och fysik.. Allt på engelska då naturligtvis..:P

Jo sitter och läser lite nu och då, blir då man hinner få in det i dagsplaneringen..

Jo, tänkte sikta in mig på massage. Men när man är klar med det så kommer man väl på nånting nytt igen..:D

Har som blivit fast för det..:)

Och enligt min massör så finns den bästa utbildningen här i umeå..:D Nära och bra..



Nae, jag tror det är ganska så torrt, iaf om man ska tro arbetsförmedlingens hemsida..:P Men den dagen kommer då man hittar sig ett jobb på hemfronten.

2009-10-15 @ 20:04:43
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Malin

Är de en gammal bild, eller har ni sådär mkt snö i arjeplog nu?? :o

Kram

2009-10-15 @ 20:43:00
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi längtar efter er också!

Vi har en MASSA jobb som skall göras..hälsa Markus det :)



/Marie

2009-10-16 @ 08:54:35
URL: http://www.alpacka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0