Helgen som varit

I fredags så hade vi personalfest. Hur roligt som helst var de! :)
Vi började kvällen med att bjuda på en välkomstdrink vi hade gjort, var ju lite sjukhusinspirerat under kvällen en del saker :P

detta var välkomstdrinken :




När alla hade kommit till kumlalokalen så beställde vi mat från mathörnan. och medans vi väntade på maten så fick alla göra en frågesport som jag, sandra och sofia gjort =)
Lite prisutdelning på det.
sen kom maten, ruskigt god!
när maten kom så delade vi ut uppgifter som alla skulle göra under måltiden. Hehe. Kan säga att det var en hel del skratt! =)
När alla ätit färdigt och maten fått sjunka ner lite så var det dags för lite lekar :)
Tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen. Det var hur roligt som helst! =D
Och det finns ju mycket bilder och filmer från kvällen, men de kommer inte läggas upp eller så :P Detta är enda bilden från personalfesten jag bjuder på ;)

Vi hade ju även lite allsång.. Only for you! Vi bara var tvungna göra ett sånghäfte.. ;) Haha!

Kring tolv tiden så styrde vi kosan mot puben där vi var till stängning, klockan två. Gode mycket folk var de, tror aldrig jag varit på puben och de varit så mycket folk på en o samma kväll..

Lagomt mycket med drickat för min del. Inte för full, inga minnesluckor eller så alls. Så de kändes skönt! :)

Jajja, en liten kort sammanfattning om personalfesten. Jag hade en underbart rolig kväll!
Tack till er mina Kollegor som gjorde min kväll så lyckad. NI är bäst! Synd bara att inte alla kan vara med =/

Lördagen klev ja uoo kring 12 för då skulle jag o sofia gå till kumla och städa i lokalen. Sagt och gjort. Det gick ganska så fort! Vi hade inte stökat ner så mycket under kvällen :)
Sen var de bara en slappardag igår. lånade melker som lite sällskap.

Idag har jag inte heller gjort så mycket.
Städat lite hemma, dammsugat och skurat golven. Renbäddat.
Sen va vi bjuda på middag hos farmor o farfar. Riktigt gott, älgkött m. potatisgratäng! ;)
Och nu ser vi på en film.

Snart blir de sängen! Så man orkar upp imorgon då man ska jobba!

Inte världens bäst inlägg idag blev de.. Men ähh de får duga! ;P

Tjingeling

Älskar Min Markus!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia.....B...

Tycker det var ett suuuuuper, inlägg:)

Hur ska vi kunna överträffa det där??? hehehe......

Otroligt kul var det:))

Nu är det att ladda upp för nästa;)

2009-10-11 @ 23:01:20
Postat av: Anonym

Ett STORT tack till er ALLA från oss alla som ordnade den superroliga festen!! Hoppas att det inte dröjer så länge till nästa fest

2009-10-13 @ 17:22:32
Postat av: Ia

Haha, det gör ingenting. Jo, lite svårt att se alla kommentarerna.

Jag jobbar 100% och läser hemma, ska skriva prov i tre ämnen i maj. Sista gången, annars blir det komvux..:/

Nej inte än, tänkte att jag skulle ha mig en utbildning helt klart först. Känns som lite säkrare då..:)

Men vem vet.

Om man ser nånting poppa upp kanske man tar sitt pick och pack och kommer hem..:)

2009-10-15 @ 08:11:23
URL: http://litentaeti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0