Bubbel & champagne

Igår så var vi ute på en lång promenad med varghundarna. Skönt komma ut och gå riktigt låångt!
Men dock blev jag alldels blöt om fötterna.. Då de regnar här och inte snön kommit hit ;) Nåja det gick ändå!



Här har ni en bild på hur låånga och stora varghundarna är ;) visst är dom stor?
Är emelie som ligger bakom Laura och Izor ligger bakom Laura :P

Nu ska vi till och käka lite frukost!

Men ska slänga in en bild på hur mysigt jag och syster hade det igår.
Svärmora Marie tappade upp ett bad till mig och Syster. Så vi fick sitta där och bubbla och dricka champagne. Mysigt var det!
Hade också bubbelkrig, haha, så som vi såg ut ibland :P
Lyssnade på musik i bubblet, duschade i tropiskt regn! Slänger in en bild på hur det ser ut och hur mysigt det var!
Avundsjuka? ;)







Efter frukosten ska vi dra iväg till Sundsvall!

Tjingeling

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ojoj inte skulle man klaga om man ägde något sånt, LYX! =)

2009-10-24 @ 19:19:50
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0