Spruta....

Hade tänkt kliva upp riktigt tidigt imorse.. men dock blev det inte så.. :/ var så jäkla trött att jag sov till runt 10. då klev jag upp o gjorde mig klar för dagen. Melker den slöfisen han låg kvar o sov till typ 12.. haha.. :) Snacka om att man kan vara så trött som hund.. hehe.. Men han älskar att få ligga i våran säng o bara må gott. så jag har inte hjärta att väcka honom ;) så runt 12 tiden for jag och min far o lunchade. riktigt gott och riktigt roligt :)

Halv tre så var jag på Usk-möte. efter det så blev det att ta den sista hepatit - B sprutan.. så nu är dom gjord. Och nu har man fullt skydd mot Hepatit - B, känns bra! Med tanke på vilket arbete man har.
Kan inte fatta att man kan vara så rädd för den dära lilla sprutan? Hur är de möjligt egentligen? För jag menar, jag har ju piercingar och jag har tatuerat mig, men det var jag inte rädd alls, nog var man väl nervös, men för denna lilla spruta ? Mycket konstigt.. Är till och med rädd för att ta ett litet stick i fingret.. Ibland så kan man vara lite knasig.. haha..




Jag hade väl planer på att städa huset nu.. För imorrn åker man till Ikea och då finns det inte tid för att städa alls.. Men hur fanken ska jag få mig energi för att göra de??? Kan någon det förklara för mig?
Om det finns någon snäll person där ute som vill komma och städa så är ni välkomna ;)
Man kanske får lite mer motivation om man slår på musik och börjar städa så kommer nog allt eftersom?
Hur ska jag orka ens börja?:P haha..
Fast de är nu som jag ska passa på när inte min älskade Sambo är hemma, för när han är hemma så blir de absolut ingenting gjort för min del. Utan då är jag med honom, osså ser vi tv eller nå istället.. Vilket inte är tanken.. haha!
kanske man ska försöka börja nu? Suck!! :)

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0