Nostalgi..

Satt och kikade på datorn ikväll för att se vad man har för kort egentligen..
Snacka om att man får lite minnen från förr i tiden.. o hur snabbt tiden egentligen bara flyger iväg? vad har man gjort med all tid? vad har jag hunnit med?
Skickade en massa bilder till min lillasyster.. tror vi båda har fått oss ett par ordentliga skratt bara genom att titta på korten..
Samtidigt när jag kollade på korten så önskar jag ibland att allt var som då.. när jag var "ung", när jag gick i skolan..
Säger inte att jag har det dåligt nu, för det har jag det verkligen inte!!
Men ibland känns det som om allt var så mycket enklare förr.. Jag Kanske inte är ensam om att ha den känslan ibland?
Men som sagt, jag har det helt underbart nu, har den mest underbaraste sambon - som jag ska leva resten av mitt liv med! Har nära o kära runt omkring mig - men visst får jag hemlängtan till Piteå, där jag har en stor del av mitt liv också med nära o kära!

nåja under min stund av att gå igenom foton så kom det upp bilder från min bal o student.. Det kändes som en evighet sen fast samtidigt kändes det som om det vore igår..
Som avslut på mitt bloggande ikväll hade jag tänkt slänga in en bild på mig o macke innan vi skulle iväg på balen..

Nostalgi om man som så säger! =)




Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0