Jobba, luncha, träna, middag, jobba

har jobba till 12 idag.. sen lunchade jag o sofia på mathörnan..
O nu så ska jag till o ta mig ett träningspass på crosstrainern, min trötthet slog till imorse igen.. Huvva för mig!
Men nu så ska jag träna.. Sen blir de väl att slänga i sig nå middag kanske.. eller middag o middag.. Blir lite fil..
osså ska man till Sandra o hälsa på.. Osså sen ska man jobba igen.. börjar om kl. 16 o jobbar till 21..
Så hejs på er ! nu kallar träningen!


tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Huiii...vad duktig du är!!! Det är ju inte lite jobbigt på den där.....Håller mej igång med städning av all renovering här hemma...hehe....

2009-05-04 @ 22:51:14
Postat av: evve

hehe ja nog är de jobbigt att köra på den.. men de ger effekt ;) Haha, ja ibland så räcker det att hålla sig sysselsätt med allt hemma :) kämpa på!

2009-05-04 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0