Gästrum/datarum

Tala om att jag var trött idag.. Vi sov väl till tre tiden idag.. Hemska tider! Men vi la oss ju då också kring fem imorse.. hihi..
Var ut till Ånge igår. Jag o Pappa åkte iväg dit kring tio tiden o var där till 15. Var så himla härligt väder. Låg ute o pressade i solen..
Sen när jag kom hem så förberede jag inför middagen vi skulle ha på kvällen. Gjorde klart sallad o dukade o lite sådant. Duschade o gjorde mig "fin".. :P
Sen kring 18 tiden kom Sandra o Tobbe. Så grabbarna tog tag i grillningen av köttet o vi tjejer "såg" till stripsen o såserna.. :) Korkade upp vinet o njöt =)
Kvällen bjöd på go mat, gott vin + annat dricka o mycket trevligt sällskap =D
Hade en riktigt roligt hela kvällen/natten. Spelade spel o skrattade :) Detta är något som vi får ta o göra om. O nu till sommaren då man kan sitta ute också en stund.
Vi tog oss även en natt promenad hem till Sandra o tobbe för att hämta lite "virke" till att göra go drinkar.
Hehe..
Tack för en mycket trevlig o rolig kväll ! =)

Ikväll har vi inte alls gjort så mycket alls.. bara slöa framför tv o dator.. Snart börjar en bra film som vi ska krypa ner i soffan o se på.. Skulle egentligen velat ut på en promenad ikväll.. men jag tror de får vara osså kliver jag upp imorgon o tar mig ett pass på crosstrainern innan man börjar att jobba.

hade även tänkt lägga in bilder på vårat gästrum/datarum. för nu är de mer eller mindre klart där inne.. Ska väl tapetsera om dära, men just nu är de inte den första prioriteringen vi har. de tapeter som är nu duger än så länge.


Gästrum/datarum före



Gästrum/datarum efter


Före


Efter


Efter



Sådära nu har ni fått en liten blick över hur vårat gästrum/datarum ser ut nu efter vi fått in möbler o så :)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni ser ut att få det mysigt i huset! :-)

2009-05-05 @ 09:49:56
URL: http://idisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0