Blev inte riktigt som jag hade tänkt...

Inatt så somnade jag inte förräns efter två, halv tre tiden.. Suck!! Försöker göra allt i min kraft för att somna.. men det gick bara inte.. O sen vetskapen att jag skulle upp kring halv sex för att jag skulle jobba -  Det gjorde inte de hela mycket bättre.. Till sist somnade jag uppenbarligen.. Vaknade av väckarn, tror aldrig jag vart så trött som imorse.. hujjedamig!
Dagen på jobbet rullade på, men där mot 11 tiden började tröttheten krypa sig på.. Men eftersom jag visste att rasten kommer kl.12 o då varar den i 4 timmar så var det ju lugnt. För då skulle jag ju sova en stund.
men tror ni de blev nån sömn på min rast? Nä!
För då starta jag tvättmaskin, diskmaskin o sen käka jag mat med pappa. .o efter det bytte jag däck på bilen.. o det tog tid! nedrans muttrar! Fattar inte att dom kan sitta så hårt då de bara är jag som dragit åt dom.. Underligt..
Klockan blev fyra, dags för arbete igen.. men kvällen har gått bra trots min trötthet..
Skönt att komma hem, för nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan jag ska lägga mig o sova!

Ska slänga in en bild på min pärla ;)
Dock inte så bra bild då den är tagen inifrån huset..


tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0