Äckliga djur!

Usch.. häromdagen så satt jag vid datorn i köket.. O i ögonvrån så ser jag nånting som rör sig.. Vad tror ni det är ?! Jo en äcklig spindel som kryper i fönsterposten över radion.. När jag skulle ha ihjäl den så kryper den under radion och jag ber macke komma för att slå ihjäl den.. men innan macke ens kommit till köket så har jag hunnit slå ihjäl den, mitt på radion.. O den var stor, stor som en femkrona!!! Alltså med kropp, ben o allt.. har aldrig sett en sån förut.. Usch!! Äckliga djur! Får hurvas bara jag ser dom krypa på marken..

Nu så är arbetshelgen gjord.. Skönt kan jag säga.. Så imorrn kommer en efterlängtat ledighet.. Så då ska jag sova. o sen blir de att pjollra på gården =)

Osså har jag tagit på mig att jobba tisdag.. men sen är jag ledig, onsdag, torsdag, fredag, lördag o söndag! :D

ne nu ska vi snart äta!

tjingeling!

älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0