Trodde verkligen det blev bra..

Trodde verkligen igår att det hade blivit mycket mycket bättre i axeln... Men icket.. Idag så kom det tillbaka.. Vill inte ge sig. O då har jag tagit de lugnt i 3 dagar nu... varför ?!?!
har provat smorsla med zon, har ätit tabletter o fått massage.. Men inget som hjälper..
har tagit en tablett idag. Men inte hjälpte det mig nånting! :´(
Blir så ledsen då det är så hära.. Otur att det är helg nu, då jobbar inte sjukgymnasten..
För jag VILL vara o jobba med er!! Kommer saknar er med i helgen! :) Tack för er omtanke!

bara jag blir bra i axeln så måste jag nog ta tag i att träna lite, så att man håller musklerna i form så man inte får nå förslitningsskador m.m.

Så idag har min dag inte bestått av så mycket mer än att jag sov väldigt länge.
Sen har jag knogat på lite hemma, flyttat lite kartonger (lätta) så nu ser de inte så hemskt ut hemma längre..
Har även dammsugat, för att försöka få bort allt boss man har.. kommer ju bara mer o mer känns det som.. Vart de då kommer ifrån?

Anna o Fredde kom förbi en sväng, då dom skulle hämta hundmaten som macke hämtade i Arvidsjaur. Så fick dom sig en liten rundtur i huset :)

Nä nu ska vi se på Let´s Dance!

tjingeling!

Älskar Min Markus


Och Ni - Jag skulle hellre vara på jobbet med er   :D  - än att vara hemma! :´(


Den hära är så himla rolig.. Jag dör!!! :D Hahaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0