Kort arbetsdag

Hade friskvård imorse mellan 7-8 var ute och gick.
Så man har verkligen haft en kort arbetsdag idag.. 8 - 12 :) Inte alls så dumt.

Även imorrn så jobbar man en kort dag. men då 7- 12.
O på lördag ska jag också jobba.. Fast jag hade totalt glömt bort de tidigare i veckan. Tills jag kollade i schemapärmen. Haha.. Snacka om att ha dåligt minne.
Nåja så jag har en delad tur lördag. Inte alls så tokigt..

Idag ska vi fortsätta med arbetet i huset. Att få iordning allt. Har burit in sängen, men inte satt ihop den..!!!!!!
Jag vill jag vill jag vill jag vill!!!

Snart är de helg, å då ska den vara ihopsatt!! Så är det!

Känns inte som om att jag kan göra så mycket innan den är ihopskruvad.. Fast nog kan jag.. men jaa..

tjingeling!!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0