Kanske en bild?

Idag så har de inte hänt så mycket egentligen.
Sov till elva ungefär, klev då upp o käka frukost. Sen begav vi oss till huset jag o macke.
Så jag städade ihop lite granna.
Sen så for jag till lägenheten o käka lite middag innan jag skulle börja jobba kl.15.

Så nu har jag jobbat klart för ikväll. Riktigt bra har de gått ;) Hihi.. Roligt att jobba med dig :)
synd bara att jag inte kan följa med imorrn, för de hade jag verkligen velat göra!!
Men de kommer ju fler gånger som du sa :D
Men jag måste iaf komma o hälsa på er snart, är ju en evighet sen ja träffa Flisan, känns det som.

hmm..

Jag undar om jag kanske ska ta o bjuda på en bild på hur bygget av huset går.
Tyvärr har jag ingen före bild på denna, glömde ju ta innan vi började måla i garderoberna.
Men de får duga ändå :)
Lägger nog in en bild på hur de såg ut före vi målade taket i hallen.. De var skillnad!

Här har vi bara hunnit grundmåla. Ska ta ett kort så ni får se sen när vi fått in de nya hyllorna o hur de blev efter vi målat med vitlack.
Men om ni kollart på första garderoben, på pinnen dära, Så ser ni att de bara vart träfärg tidigare, spånskivor, masonitskivor, o tapet som vi målat över. så de är en enorm skillnad här med.




Här så har mamma målat i skarvarna. Bara där så ser man skillnad. Eller?


Lite svårt att få in färgnyanserna på bild.
men färgen som var innan, var verkligen så äckligt gul.. O de såg man inte förräns de vita kom upp.




Här så har mamma hunnit rolla lite mera.. Så de syns verkligen..




Detta var de jag hade att bjuda på just nu..
Hoppas det blir bra för er :)

Nu ska jag till huset, för nu så ska vi nog börja flytta in lite möbler o sådant :D

Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0