inte mycket

Hinner inte blogga så himla mycket just nu. Sitter o käkar frukost.
o Sen så ska jag göra mig klart för att gå ut på marknaden.

igår så kom min mor, emeile o sebastian :D
mycket efterlängtade var dom!
så när jag slutade jobbet igår så var det bara sätta igång med målningen av garderoberna, de sista..
Sen så målade mamma taket i vard.rum o hall.
snacka om att taket i hallen var av behov av de!!! Var ju för fanken gult när de vita kom upp...Usch!
Nä men nu så är de målat o fint :D
Tack Mamma!!!!!

Sen kom jag på att vi ska måla i övre garderoberna också. Så jag o syrran tog målar penslarna o rollarna. O satte igång med att grundmåla dom så vi kan måla dom klart idag.

nä nu så hinner jag inte berätta mera...
Får väl blogga ett inlägg senare.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Wilma

Hejsan! Hur går det för er i huset? Jag har inte hunnit följa din blogg så mkt. Du måste lägga upp bilder så man får se=)

Ha det så bra! Kramkram

2009-03-08 @ 15:34:33
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/
Postat av: Bea

Antog de var du som skrev? Jodå, de knallar väl. Inte roligt bli förkyld. Ja har då gjort bort min förkylning för hela året känns de som! kram

2009-03-08 @ 23:22:56
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

Jo jag har haft en bra helg :) Själv då? Handla du nå på marknan då? Nä de är så sant så, mange blev åxå förkyld när ja var de, dock inge mycke för han fick nå dunder pulver av mamma! :P kram

2009-03-08 @ 23:27:23
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0