hemma..

Nu så har man kommit hem från jobbet. Tog mig en promenad till jobbet innan jag började o sen en promenad hem också.. riktigt skönt o få skingra mina tankar lite, det kan behövas!!

annars så har jobbet gått super fint ikväll! måste säga att det är skönt att jobba kväll, då man får sig en liten sovmorgon ;) fick mig ju en liten idag.. men dock inte såå lång.. hihi.. men annars så är jag ju en kvällsmänniska så kvällar passar ju mig ypperligt. Nåja..

vädret verkar ju inte alls vilja vara med oss.. men jag hoppas på att det kommer vara betydligt mycket bättre imorrn!

Tror jag ska krypa ner i soffan en liten stund nu o glo på tv:n innan man ska lägga sig o sova. börjar ju 7 imorrn..

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0