framåt...

Nu har vi börjat packa upp lite i huset :)
Badrummet är fyllt av våra artiklar nu, vardagsrummet börjar ta form. Soffan är på plats, även vardagsrumsbord o tvbänk m.tv.
1 panellängd.. Haha.. Trodde jag skulle klara av att bara hänga upp dom o låta stryka dem imorgon.. Men icket.. Efter första längden så klara jag inte av att se dom så hemskt skrynkliga. Så jag väntar med de övriga :)
Osså har vi ju såklart satt upp gardinstängerna i vardagsrum o sovrum!

Nä nu så ska jag kila till sängs så jag orkar upp imorgon o pyssla på mera.
Känner att förkylningen bara vill bubbla upp o det har jag verkligen inte tid med nu!!!!
Därför behöver jag nog min sömn!

God natt på er!

tjingeling!

Älskar Min Markus så otrooooooligt mycket!!! Du är Mitt Hjärta - Mitt Allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0