Akkelis...

Åhh tror ni inte att jag försov mig imorse!!! Helt galet.. Tur man har samlat ihop en del flextid så de gör ju inte så mycket. Men det är ju ändå så jäkla onödigt! har aldrig hört min egna alarmklocka, utan vaknade av att mackes ringde o ringde o ringde, tills ja knuffa till honom.. DÅ plinga det i mitt huvud att vad är klockan?!
Tar i mobilen i paniken, ser att den är tjugo över sju.. F*N Jag som börja 7! !
Ringde till jobbet o sa att jag försovit mig, men de gjorde ingenting, skulle ta o göra mig klar i lugn o ro. Men det är ju ändå så jäkligt!!! Kom då till jobbet kring åtta..

Snacka om fullrulle det ha vart idag, göra alla färdiga, packa ihop alla sakerna som man skulle ha med sig på utflykten..
Sen skulle alla in i bussen.. o jaa en heldel.. men det har gått super bra ändå! =)
Första gången som jag varit med om att man farit i väg med alla på något sådant hära..
Så vi har varit på Akkelis o grilla, haft en som spelat o sjungit :)
O vi har bara njutit av att vara ute i solen.. Oj så mysigt ! :)
En riktigt lyckad dag! + att vädret var med oss idag, det trodde jag aldrig! inte efter hur gårkvällen såg ut..

Annars så vet jag inte vad man ska hitta på i övrigt idag.. Blir nog bara att ta det lugnt.. för de tar på att vara ute så hära :)
o jag längtar så mycket tills efter påsk då man ska vara ute hela veckan, bara vädret är med :)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0