Sömmerska..

har köpt gardiner till köket eftersom vi inte har haft några sen vi flyttade in. eller vi köpte när vi var i Luleå för länge sen och mamma skulle sy om dom... Men än har hon inte gjort de, suck!
Så jag tog tjuren vid hornen och köpte två par panelgardiner, ett par hänger som vanligt i ett fönster, o en av de andra paret har jag sytt om och gjort till en kappa.. Så för att vara första gången jag syr sen typ 9:onde klass.. Så får jag väl säga att de är godkännt iaf :)
Blev då iaf mycket bättre än att inte ha några alls.. Ser som så mkt trevligare ut :)

Idag så börjar man inte jobba förräns kl. 16.. riktigt skönt med en sovmorgon måste jag säga!
så nu är de bara 4 dagar kvar till ledighet, om man inte räknar med ikväll ;)

Igår så gjorde man inte allt för mycket... Sydde om gardiner, tog en promenad med Sandra =) sen blev de bara att se på tv.. men jag va så trött att jag somnade i soffan o vaknade typ kring 23.. hehe.. så ut en sväng med melker o sen var de bara att krypa till sängs..

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vill ju se en bild på hur de blev :P

2009-06-18 @ 11:13:33
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

de låter bra de :) Jadu vi får se. åker när som helst. hör av mig hur de gick :P

2009-06-18 @ 13:57:51
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0