I´m A Joker

usch jag som skulle upp tidigt imorse för att starta en tvättmaskin, tror ni jag gjorde det? Nope inte de. Jag låg o sov till typ halv elva. då var de bara kliva upp o göra sig klar för att fara o jobba kl. 13.
Jobbet har gått great idag. Gode skönt att man har kvällsvecka nu, för då får man sova ut lite extra på morgonen..hihi..
Sen så är de en efterlängtad ledighet som kommer till helgen.. :)

Imorrn så lär min dag inte bestå av så mycket mera än att städa o tvätta ännu mera.. Jag hoppas verkligen på sol imorrn så man kan hänga upp tvätten ute på torkvindan, för första gången ;)
Och jag skall inte komma med några undanflykter för städningen måste göras, de ser förjävligt ut hära hemma!!!
osså vill jag slippa göra de till helgen då man är ledig o macke är borta, då skulle de vara skönt att få en härlig - icket göra nånting helg! eller har ju lite planer ;) men inte behöva tänka på städ eller så.. =)

usch nä sen så skulle jag försökt ta mig iväg med släpet som är fullt med skräp.. Men får väl se hur de blir med det.

Nu nu hoppas jag att jag kommit mig in i min motionsanda, nu har jag en runda jag skall försöka cykla varje dag, eventuellt morgon innan jobb o matraster..

ne usch nu ska jag inte sitta hära å svamla mera!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!



En sak vet jag... Och det är att jag saknar Lillsyrran! <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Ska inte macke med på lördag? tänkt då du skriver att han är borta ?

2009-06-09 @ 00:31:20
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

okej okej, tråkigt

2009-06-09 @ 14:13:30
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

okej, de var ju synd de var just den helgen. Men de är sånt man inte kan göra nå åt :S

2009-06-09 @ 14:18:37
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0