Dop igen..

Idag så har man vart på dop igen.. :) Casper är ju så gudomligt söt! :) O inte för att tala om Elliot.. hehe.. han gick på upptäcktsfärd med Prästen i kyrkan.. Så söt kille! :)
innan dom skulle på upptäcktsfärd så sa Prästen till mig, Nicklas Westling, Som höll i Dopet på Felicia förra helgen, Att nu har vi ju dopexperten Evelina med oss, så detta ska nog gå bra.. haha!! tror ni jag dog? fast de va bara 2 saker som va samma som från förra lördagen..
Riktigt kul, fint o trevligt :)

Annars idag så har jag bara jobbat.. Riktigt trött kan jag tala om att jag är.. men de är smällar man får ta ibland..
Får ju sova ut imorrn! O det kommer bli såååå otroligt skönt ska ni veta!

Ne nu så ha ja inte så mycket mera att säga. Ska se lite till Tv o sen ska jag sova!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0