Tjohooo!!

Nu så är hon äntligen hära!! min älskade syster! <3

Tror ni jag kunde somna igår fastän jag la mig tidigt?  nej det ska ni inte tro att jag gjorde.. La mig o lyssnade på ljudboken.. Men somnade inte :( Somnade som vanligt efter klockan 02.30..

Men tog mig ändå upp för att jobba.. är så underligt att jag inte blir trött om dagarna..

jobbet har gått fin fint.. Rullat på galant.. Tog gode många duschningar idag.. Ganska skönt ibland o göra det..
 Hade en kort dag idag också. Så det var skönt :)

nu är man ledig i 2 hela dagar!
Så tillåter vädret imorrn så åker vi upp på galtis för att åka.
Men de lär väl säkert vara över -20.. Men man kan ju hoppas iaf :)

Nu har syrran fått sett de :D

Ne nu ska vi fortsätta att se på tv o bara mysa allesammans.

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0