städa, flytta o jobba

är mycket nu som skall göras samtidigt..
Man ska städa, man ska flytta saker o på samma gång ska man jobba..
absolut det fungerar! men nog känns det att jag hellre hade vart ledig o få koncentrera mig på detta i veckan bara.

"Rom byggdes inte över en natt"

Allt tar sin tid, det gör de. Men just nu i början då man ska städa ur lägenheten. samtidigt ska man städa lite i huset.
osså ska man riva tapeter, spackla, flytta saker från lägenheten till huset..
packa ner mera från lägenheten.. o forsla de.. bygga igen dörren mellan sovrum o vardagsrum..
Bygga nytt för att ställa in kyl o frys.. os.v.

Sen när detta "värsta" gjort.. Då kan man ta d lugnt o ta allt sen i lugn o ro..

Men de går så bra ändå :)

Nu är vi inflyttade hos svärmora..
För nu är sängen ner monterad.. O placerad i förrådet hemma i huset..

Nu är de bara våra vitrinskåp, sängborden, soffan kvar... Så de är ju nästan borta allt nu..
Så nu ska jag väl försöka städa klart.. så våran hyresvärd får besikta den..

Ska sova nu!

Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0