städ o städ

är bara städ som gäller nu.. Hela hela tiden..
Skall städa ur köket i lägenheten nu.. så man får bort de.. Packa ner alla saker som är kvar dära..
skulle helst vilja knäppa med fingrarna o att lägenheten är städa o ja får koncentrera mig bara på huset!
Men de går inte.. Tyvärr.. Eller åtminstone Dela på mig ;) Men de går ju inte heller..

Igår när vi packade ner våra ytterkläder.. Så såg vi en jacka som ingen av oss äger..
Ingen där ute som saknar en jacka?
En svart, någonslags av vind-vatten avvisande jacka, två reflex på sidan av ena ärmen..
någons?


Måste nog iväg o hitta mig mera kartonger för att packa ner de sista sakerna nu..


Tjingeling!

Älskar Min Markus!

Kikade in på syrran blogg...
Hon hade hittat en bra version på Halleluja, har sett den förr, men kom ju inte ihåg vilka..
Men nu så kom de klippet fram igen ;)
O den är så himla bra


http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0