Saknad..<3

Lämnade syrran idag på bussen innan jag åkte o skulle jobba..
ville helst inte lämna henne. vill ju hon ska vara kvar hos oss!
Har varit så skönt o så kul att du kom hit!
Längtar lika mycket till varje gång som du ska komma.
Nu längtar jag tills du ska komma o hjälpa oss i huset, det ska bli kul =)
tack för i helgen, haft en hel del mycket roligt o mycket skratt!
Älskar Dig Syrran! <3
O jag saknar dig redan!

Dagen har varit bra på jobbet.
är väl rätt mycket just nu. men det går bra ändå.

Kan ni fatta att nu sover jag?! Hur skönt som helst.
Men det kanske berott på att jag haft syster hära. O hon har gett mig ett speciellt lugn, tror de.
inatt lär jag väl inte somna.. återstår att se.


tjingeling!

Älskar Min Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0