Nr .2.

ett andra inlägg för idag..
Men jag har inte så mycket att tala om egentligen..

Gör i alla fall framsteg i mitt piano spelande :)
har lärt mig ytterligare fler låtar nu..
Men dock kommer jag aldrig bli en sådan som bara kan sätta mig ner o spela vilken låt som helst om folk skulle fråga..
För så himla duktig är jag inte!  :P

Snart är det fredag, fredag !!
Nu är det nära.. Och jag hoppas vädret blir bra så vi kan åka upp på galtis.. Men med våran tur så lär de ju bli skit väder! :(
Men jag håller hoppet uppe!
Och blir de inte galtis, då ska vi packa ner saker!! ;) hihi..
vilket du ska få hjälpa mig med ändå, även om vi åker upp på galtis..

Ne nu så ska jag kila.. men nu har då fått en liten uppdatering till..
kanske hinner med en till innan kvällen är slut..
vilket resulterar i ENDAST 3 blogg inlägg idag.. Och inte 15 stycken som annars.. haha!!

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0