Känns konstigt..

Nu har det varit fullrulle hära hemma i nerpackning av prydnader å glas, sängkläder, gardiner m.m..
Känns lite konstigt måste jag erkänna..
För varje liten pryl som åker ner i kartongerna så blir de mindre o mindre saker i lägenheten.. börjar bli tomt.. Är ju möblerna som vi inte kan packa ner nu. Utan det kommer att flyttas sen.
men kan inte undgå känslan att det känns konstigt att packa ner allt..
Men det är så kul!! =)

nu så ska vi ta oss en paus o sitta o se på melodifestivalen.

tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte är dom ju lätta, men övning ger färdighet.. =) Jo pianon är härliga, fast stora och bökiga, så på det sättet har du ju det bättre!

Jo jag tror jag är frisk nu, känner bara pyttepyttelite i halsen så jag tror det har gått över nästan helt och hållet, vågar då vara ute i alla fall.

Får vi komma och kika sen när ni fått i ordnings lite?? =)) Kramkram

2009-02-08 @ 01:34:44
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0