jobbet

Nu sitter man hära på jobbet.. har rast till klockan 13...
Trodde jag skulle få med mig någon till mathörnan för att käka tacobuffé till lunch.. men icket de =(
Jag som var så sugen..
Nåja.. Jag sätter mig vid datorn istället en stund.. o sen kanske ja lägger mig o vilar en liten stund..

Imorse så tog jag mig i kragen.. klev upp o dusch, fixa till mig..
O klädde på mig o tog en promenad till jobbet!! Känner mig ändå gode stolt över mig själv :)
så min kära pärla står där hemma i värmaren..
kan då säga att de inte var sååå varmt ute..
Kollade aldrig på tempen innan jag gick utan jag bara for..
o när jag kom till jobbet så kikade jag på hur kallt de var... -24.. hurvas!! tyckte väl att det var kyligt ute.. hihi...

längtar så mycket tills jag slutar nu.. för då ska jag hem o packa de lilla lilla jag behöver för en natts sovning hemma hos mamma m.fam.
LÄNGTAR EFTER ER!!

nä nu ska jag nog ta o kila o vila en liten stund innan man börjar om att jobba..

Tjingeling!

Älskar Min Markus!


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte blev ja då tillfrågad å följa å äta, nog för att jag jobbade ändå men nästa gång kan du ju fråga =)kram

2009-02-14 @ 00:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0